Збір та анліз навчальної інформації як елемент самоосвіти з банківської статистики в умовах змішаного начання
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розкрито сутність дистанційного, традиційного навчання, показано переваги змішаного навчання. Проаналізовані джерела даних щодо самоосвіти в галузі банківської статистики. Наведено класифікацію статистичної інформації щодо вивчення банківської статистики.
The essence of distance, traditional learning is revealed, the advantages of blended learning are shown. Data sources on self-education in the field of banking statistics are analyzed. The classification of statistical information on the study of banking statistics is given.
The essence of distance, traditional learning is revealed, the advantages of blended learning are shown. Data sources on self-education in the field of banking statistics are analyzed. The classification of statistical information on the study of banking statistics is given.
Опис
Бібліографічний опис
Погорєлова Т. В. Збір та анліз навчальної інформації як елемент самоосвіти з банківської статистики в умовах змішаного начання / Т. В. Погорєлова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції, присвяченої 100-річчю ОНЕУ, 4-5 лютого 2021 р. – Одеса, 2021. – С. 188–190.