Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельникова, Д.А.-
dc.date.accessioned2021-11-05T12:22:51Z-
dc.date.available2021-11-05T12:22:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМельникова Д. А. Маркетинг у банку: специфіка та перспективи розвитку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра : спец. 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» за освітньою програмою «Банківська справа» / Д. А. Мельникова; наук. кер. Д. Ю. Кретов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 77 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Melnikova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності та функцій банківського маркетингу, визначені його інструменти. Досліджено методи управління маркетинговою діяльністю в банках. Проаналізовано основні показники діяльності АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Надана оцінка маркетингової діяльності в банку. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингу в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» на основі вивчення закордонного досвіду, а саме впровадити більш вдосконалену систему інтегральних маркетингових комунікацій та розширити асортимент послуг банку.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects essence and functions of banking marketing, its tools are defined. Methods of management of marketing activity in banks are investigated. Author analysis main indicators of JSC CB "PRIVATBANK" assessment of marketing activity in the bank is given. Ways to improve marketing in JSC CB "PRIVATBANK" based on the study of foreign experience are proposed, namely to introduce a more advanced system of integrated marketing communications and expand the range of bank services.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбанківський маркетингen_US
dc.subjectАТ КБ «ПРИВАТБАНК»en_US
dc.subjectбанківський продуктen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectbanking marketingen_US
dc.subjectJSC CB "PRIVATBANK"en_US
dc.subjectbanking producten_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.titleМаркетинг у банку: специфіка та перспективи розвиткуen_US
dc.title.alternativeMarketing in the bank: specifics and prospects of developmenten_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет фінансів та банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мельникова Д.А. Реферат.pdf322,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.