Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13601
Назва: Пріоритети маркетингових стратегій розвитку п’ятизіркових готелів України
Інші назви: Priorities of marketing strategies for development of five-star hotels of Ukraine
Автори: Михайлюк, О.Л.
Mykhailiuk, O.
Бібліографічний опис: Михайлюк О. Л. Пріоритети маркетингових стратегій розвитку п’ятизіркових готелів України / О. Л. Михайлюк, О. А. Хумаров // Економічні інновації. – 2021. – № 1 (78). – Т. 23. – С. 135-146.
Дата публікації: 2021
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.31520/ei.2021.23.1(78).135-151
Ключові слова: стратегія позиціонування
стратегія додаткових послуг
розвиваюча або креативна маркетингова стратегія
стратегія новаторів
конкурентна стратегія
стратегія «збільшення частки ринку
positioning strategy
strategy of additional services
developing or creative marketing strategy
strategy of innovators
competitive strategy
strategy of “increasing market share"
Короткий огляд (реферат): Актуальність. В умовах зростаючих світових темпах розвитку туризму і ділової активності актуальним є питання розміщення подорожуючих. Готелі займають у цій сфері підприємницької діяльності провідні позиції. Від вдалих маркетингових стратегій їх розвитку залежить добробут їх власників, співробітників і регіонального розвитку. Мета та завдання. Метою статті є вивчення напрямів маркетингової діяльності п’ятизіркових готелів України в контексті застосування найкращих світових практик у готельному бізнесі країни. Завданням статті є: розкриття сутності основних маркетингових стратегій, які застосовують світові і українські п’ятизіркові готелі і готельні мережі. Результати. Готельний бізнес і туристична діяльність є одними з видів підприємництва, що успішно розвиваються як у світі так і в Україні останні десятиріччя. У світі і Україні діє класифікація готелів за рівнем комфорту, обслуговування, сервісу. Серед готелів найвищими характеристиками виділяються п’ятизіркові готелі. Вони є прикладом для багатьох інших у застосуванні нових маркетингових стратегій, що можуть забезпечити їм розвиток і процвітання. Серед цих стратегій провідними є: стратегія позиціонування, стратегія додаткових послуг, розвиваюча або креативна маркетингова стратегія, стратегія новаторів, конкурентна стратегія, стратегія «збільшення частки ринку», стратегія престижних цін, стратегія гнучких цін, стратегія ступінчастих премій. Дослідженню цих стратегій присвячена означена наукова стаття. Висновки. Сфера гостинності є перспективним видом капіталовкладень, оскільки розвивається достатньо швидкими темпами, зумовлює рівень зайнятості у відповідних регіонах, створює матеріальну базу для розвитку туризму. В останні роки підприємства готельного господарства розвиваються у негативних умовах, зокрема: в умовах пандемії, нестабільної економіко-політичної ситуації країни, що призводить до зниження туристичної та бізнес-активності, дефіциту фінансування. Важливе місце у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств цієї сфери є розробка маркетингових стратегій, що є основою для впровадження відповідних завдань та заходів підвищення їх ефективності. Перспективами подальших досліджень є всебічне вивчення, аналіз і використання усіх резервів підвищення якості обслуговування та конкурентоспроможності п’ятизіркових готельних комплексів України шляхом упровадження позитивного закордонного досвіду розвитку підприємств сфери гостинності.
Topicality. In the conditions of growing world rates of development of tourism and business activity the question of accommodation of travelers is actual. Hotels occupy leading positions in this area of business. The well-being of their owners, employees and regional development depends on successful marketing strategies for their development. Purpose and objectives. The purpose of the article is to study the areas of marketing activities of five-star hotels in Ukraine in the context of the application of world best practices in the hotel business of the country. The task of the article is to reveal the essence of the main marketing strategies used by the world and Ukrainian five-star hotels and hotel chains. Results. Hotel business and tourism are one of the types of entrepreneurship that has been successfully developing both in the world and in Ukraine in recent decades. In the world and Ukraine there is a classification of hotels by level of comfort, service, service. Among the hotels, five-star hotels stand out with the highest characteristics. They are an example to many others in applying new marketing strategies that can ensure their development and prosperity. Leading among these strategies are: positioning strategy, strategy of additional services, developmental or creative marketing strategy, strategy of innovators, competitive strategy, strategy of "increasing market share", strategy of prestigious prices, strategy of flexible prices, strategy of step premiums. This research article is devoted to the study of these strategies. Conclusions. Hospitality is a promising type of investment, as it is developing rapidly enough, determines the level of employment in the respective regions, creates a material base for tourism development. In recent years, the hotel industry is developing in negative conditions, in particular: in a pandemic, unstable economic and political situation in the country, which leads to a decrease in tourism and business activity, the lack of funding. An important place in ensuring the competitiveness of enterprises in this area is the development of marketing strategies, which is the basis for the implementation of relevant tasks and measures to improve their efficiency. Prospects for further research are a comprehensive study, analysis and use of all reserves to improve the quality of service and competitiveness of five-star hotel complexes in Ukraine through the introduction of positive foreign experience in the development of hospitality enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13601
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пріоритети маркетингових стратегій.pdf854,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.