Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13602
Title: Оцінювання якості обслуговування в готелях м. Одеси на прикладі готелю «Айвазовський»
Other Titles: Evaluation of the quality of service in hotels in Odessa on the example of the hotel "Ayvazovsky"
Authors: Вус, І.І.
Citation: Вус І. І. Оцінювання якості обслуговування в готелях м. Одеси на прикладі готелю «Айвазовський» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / І. І. Вус; наук. кер. Р. С. Козловський; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 83 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: готель
якість обслуговування
ефективність
готельне господарство
бізнес-готель
hotel
quality of service
efficiency
hotel management
business hotel
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – якість обслуговування готельному бізнесі. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів обґрунтування оцінки якості обслуговування в закладах готельного бізнесу та визначення напрямів його удосконалення на прикладі готелю «Айвазовський». Метою роботи є розробка пропозицій та заходів щодо нових методів оцінювання якості обслуговування у готелі «Айвазовський». За результатами дослідження сформульована доцільність застосування ряду заходів, направлених на підвищення якості обслуговування в готелі «Айвазавський».
Qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of sources used. The object of research is the quality of service to the hotel business. The subject of the research is a set of theoretical and practical aspects of substantiation of service quality assessment in hotel business establishments and determination of directions of its improvement on the example of Ayvazovsky hotel. The purpose of the work is to develop proposals and measures for new methods of assessing the quality of service in the hotel "Ayvazovsky". According to the results of the study, the expediency of applying a number of measures aimed at improving the quality of service in the hotel "Ayvazovsky".
URI: http://local.lib/diploma/Vus.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вус І.І. Реферат.pdf319,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.