Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13603
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГасанов, Т.А.-
dc.date.accessioned2021-11-12T12:46:01Z-
dc.date.available2021-11-12T12:46:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГасанов Т. А. Удосконалення якості обслуговування в готелях м. Одеси на прикладі готелю «Айвазовський» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Т. А. Гасанов; наук. кер. Р. С. Козловський; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 69 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Gasanov.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні та методичні аспекти щодо визначення якості послуг в готельному господарстві та розроблення комплексу заходів щодо підвищення якості послуг готелю. Проаналізовано готель «Айвазовський» та проведено аналіз конкурентоспроможності готелю «Айвазовський» для вивчення можливостей щодо підвищення якості обслуговування туристів. Запропоновано комплекс заходів для підвищення якості послуг в готелі «Айвазовський».en_US
dc.description.abstractThe scientific work considers theoretical and methodological aspects of determining the quality of services in the hotel industry and developing a set of measures to improve the quality of hotel services. The Aivazovsky Hotel was analyzed and the competitiveness of the Aivazovsky Hotel was analyzed to study opportunities to improve the quality of tourist services. A set of measures to improve the quality of services at the Aivazovsky Hotel has been proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectякість готельних послугen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subjectвиди та критерії готельних послугen_US
dc.subjectконкурентоспроможність готелюen_US
dc.subjectзаходи покращення послугen_US
dc.subjectquality of hotel servicesen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectquality of serviceen_US
dc.subjecttypes and criteria of hotel servicesen_US
dc.subjectcompetitiveness of hotelen_US
dc.subjectmeasures to improve servicesen_US
dc.titleУдосконалення якості обслуговування в готелях м. Одеси на прикладі готелю «Айвазовський»en_US
dc.title.alternativeImproving the quality of service in hotels in Odessa on the example of the hotel “Aivazovsky”en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гасанов Т.А. Реферат.pdf131,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.