Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13604
Title: Напрями удосконалення організації надання послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі закладу «Крем – Кафе»)
Other Titles: Directions for improving the organization of services at the restaurant business (on the example of the institution "Cream - Cafe")
Authors: Гладченко, Т.С.
Citation: Гладченко Т. С. Напрями удосконалення організації надання послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі закладу «Крем – Кафе») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Т. С. Гладченко; наук. кер. І. М. Єгупова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 75 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: підприємство
продукти харчування
виїзнє обслуговування
enterprise
food
outbound service
Abstract: Метою дослідження полягає в розробці практичних рекомендацій щодо розробки додаткових послуг на базі існуючих. Розширення зони доставки продуктів харчування та розробки виїзного обслуговування споживачів. Розрахування прибутку та витрат на базі рекомендованих додаткових послуг.
The purpose of the study is to develop practical recommendations for the development of additional services based on existing ones. Expansion of the area of food delivery and development of outbound customer service. Calculation of profit and expenses on the basis of recommended additional services.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Gladchenko.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гладченко Т.С. Реферат.pdf283,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.