Напрями удосконалення організації надання послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі закладу «Крем – Кафе»)
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
Метою дослідження полягає в розробці практичних рекомендацій щодо розробки додаткових послуг на базі існуючих. Розширення зони доставки продуктів харчування та розробки виїзного обслуговування споживачів. Розрахування прибутку та витрат на базі рекомендованих додаткових послуг.
The purpose of the study is to develop practical recommendations for the development of additional services based on existing ones. Expansion of the area of food delivery and development of outbound customer service. Calculation of profit and expenses on the basis of recommended additional services.
The purpose of the study is to develop practical recommendations for the development of additional services based on existing ones. Expansion of the area of food delivery and development of outbound customer service. Calculation of profit and expenses on the basis of recommended additional services.
Опис
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
Ключові слова
Бібліографічний опис
Гладченко Т. С. Напрями удосконалення організації надання послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі закладу «Крем – Кафе») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Т. С. Гладченко; наук. кер. І. М. Єгупова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 75 с.