Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13605
Назва: Шляхи удосконалення комунікаційної політики на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Дерібас»)
Інші назви: Ways to improve communication policy in the hotel industry (on the example of the hotel Deribas).
Автори: Голованьов, М.О.
Бібліографічний опис: Голованьов М. О. Шляхи удосконалення комунікаційної політики на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Дерібас») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / М. О. Голованьов; наук. кер. С. Г. Нездоймінов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 66 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: управління комунікаціями
маркетинг
готель
основні та додаткові послуги
діджиталізація
планування
прогноз
communications management
marketing
hotel
basic and additional services
digitalization
planning
forecast
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи комунікаційної політики на підприємствах готельного господарства. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Дерібас», надано оцінку управління комунікаціями в конкурентному середовищі. Розроблено блок – схему управління комунікаціями в готелі «Дерібас». Запропоновано та економічно обґрунтовано впровадження заходів щодо формування управління комунікаціями на основі діджиталізації гостьового циклу. Розроблені пропозиції дозволяють забезпечити процес безконтактної реєстрації гостей в готелі.
The paper considers the theoretical and methodological foundations of communication policy in the hotel industry. The analysis of economic activity and organizational structure of Deribas hotel is carried out, the estimation of management of communications in the competitive environment is given. The block - the scheme of management of communications in hotel "Deribas" is developed. The introduction of measures for the formation of communications management on the basis of digitalization of the guest cycle is proposed and economically justified. The developed offers allow to provide process of contactless registration of visitors in hotel.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Golovanev.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голованьов М.О. Реферат.pdf394,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.