Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13605
Title: Шляхи удосконалення комунікаційної політики на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Дерібас»)
Other Titles: Ways to improve communication policy in the hotel industry (on the example of the hotel Deribas).
Authors: Голованьов, М.О.
Citation: Голованьов М. О. Шляхи удосконалення комунікаційної політики на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Дерібас») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / М. О. Голованьов; наук. кер. С. Г. Нездоймінов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 66 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: управління комунікаціями
маркетинг
готель
основні та додаткові послуги
діджиталізація
планування
прогноз
communications management
marketing
hotel
basic and additional services
digitalization
planning
forecast
Abstract: У роботі розглядаються теоретико-методологічні основи комунікаційної політики на підприємствах готельного господарства. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Дерібас», надано оцінку управління комунікаціями в конкурентному середовищі. Розроблено блок – схему управління комунікаціями в готелі «Дерібас». Запропоновано та економічно обґрунтовано впровадження заходів щодо формування управління комунікаціями на основі діджиталізації гостьового циклу. Розроблені пропозиції дозволяють забезпечити процес безконтактної реєстрації гостей в готелі.
The paper considers the theoretical and methodological foundations of communication policy in the hotel industry. The analysis of economic activity and organizational structure of Deribas hotel is carried out, the estimation of management of communications in the competitive environment is given. The block - the scheme of management of communications in hotel "Deribas" is developed. The introduction of measures for the formation of communications management on the basis of digitalization of the guest cycle is proposed and economically justified. The developed offers allow to provide process of contactless registration of visitors in hotel.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Golovanev.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Голованьов М.О. Реферат.pdf394,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.