Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13605
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолованьов, М.О.-
dc.date.accessioned2021-11-12T12:59:55Z-
dc.date.available2021-11-12T12:59:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГолованьов М. О. Шляхи удосконалення комунікаційної політики на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Дерібас») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / М. О. Голованьов; наук. кер. С. Г. Нездоймінов; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 66 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Golovanev.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретико-методологічні основи комунікаційної політики на підприємствах готельного господарства. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Дерібас», надано оцінку управління комунікаціями в конкурентному середовищі. Розроблено блок – схему управління комунікаціями в готелі «Дерібас». Запропоновано та економічно обґрунтовано впровадження заходів щодо формування управління комунікаціями на основі діджиталізації гостьового циклу. Розроблені пропозиції дозволяють забезпечити процес безконтактної реєстрації гостей в готелі.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical and methodological foundations of communication policy in the hotel industry. The analysis of economic activity and organizational structure of Deribas hotel is carried out, the estimation of management of communications in the competitive environment is given. The block - the scheme of management of communications in hotel "Deribas" is developed. The introduction of measures for the formation of communications management on the basis of digitalization of the guest cycle is proposed and economically justified. The developed offers allow to provide process of contactless registration of visitors in hotel.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправління комунікаціямиen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectосновні та додаткові послугиen_US
dc.subjectдіджиталізаціяen_US
dc.subjectплануванняen_US
dc.subjectпрогнозen_US
dc.subjectcommunications managementen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectbasic and additional servicesen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.subjectplanningen_US
dc.subjectforecasten_US
dc.titleШляхи удосконалення комунікаційної політики на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Дерібас»)en_US
dc.title.alternativeWays to improve communication policy in the hotel industry (on the example of the hotel Deribas).en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Голованьов М.О. Реферат.pdf394,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.