Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13606
Назва: Удосконалення управління обслуговуванням споживачів підприємств швидкого обслуговування (на прикладі ресторану швидкого харчування Mr. Chef)
Інші назви: Improvement of consumer service management in fast food enterprises (on the example of the fast food restaurant "Mr. Chef")
Автори: Гоменюк, А.І.
Бібліографічний опис: Гоменюк А. І. Удосконалення управління обслуговуванням споживачів підприємств швидкого обслуговування (на прикладі ресторану швидкого харчування Mr. Chef) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / А. І. Гоменюк; наук. кер. Н. С. Мартинова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 86 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ресторанне господарство
заклади швидкого обслуговування
управління якістю послуг
restaurant business
fast food establishments
quality management of services
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто теоретичні засади управління обслуговуванням споживачів послуг підприємств ресторанного бізнесу, зокрема: основні чинники менеджменту та принципи господарського управління закладами ресторанного господарства (ЗРГ), управління процесом обслуговування в ЗРГ, організаційно-управлінські аспекти ресторанного бізнесу на сучасному етапі розвитку ринкової економіки в України та в Одеському регіоні зокрема. Проаналізовано операційну діяльність ресторану швидкого харчування Mr. Chef, систему управління закладом та оцінено рівень організації обслуговування споживачів. Також досліджено якість обслуговування споживачів закладу. Надано пропозиції щодо шляхів удосконалення управління обслуговуванням споживачів ресторану швидкого харчування Mr. Chef.
Diploma thesis deals the theoretical principles of customer service management of restaurant business enterprises, in particular: the main factors of management and principles of economic management of restaurants, management of the service process in the restaurants and design of the service delivery process, organizational-administrative aspects of the restaurant business at the present stage of market economy development in Ukraine and in the Odessa region in particular. The operational activity of the fast food restaurant Mr. Chef, institution management system and assessed the level of organization of customer service. The quality of customer service of the institution was also studied. Suggestions for ways to improve customer service management of fast food restaurant Mr. Chef.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Gomenuyk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гоменюк А.І. Реферат.pdf399,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.