Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13607
Назва: Маркетингові інструменти розвитку кондитерських в Одеському регіоні (на прикладі кафе-кондитерської Amelie)
Інші назви: Marketing tools for development of confectioneries in Odessa region
Автори: Горбурова, Я.В.
Бібліографічний опис: Горбурова Я. В. Маркетингові інструменти розвитку кондитерських в Одеському регіоні (на прикладі кафе-кондитерської Amelie) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Я. В. Горбурова; наук. кер. О. Л. Михайлюк; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 78 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: перспективні напрямки впровадження політики просування
конкурентоспроможність
перспективи розвитку сфери харчування в Україні і регіоні
perspective directions of promotion policy implementation
competitiveness
prospects of food sphere development in Ukraine and the region
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти застосування маркетингових інструментів для розвитку кафе-кондитерської Amelie. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА» досліджуються маркетингові стратегії у сфері ресторанного бізнесу; наводяться теоретичні аспекти розвитку в ресторанному бізнесі . У другому розділі «АНАЛІЗ НАЦІОНАЛЬНОГО ТА РЕГІОНАЛЬНОГО ДОСВІДУ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА» аналізується сучасний стан і перспективи розвитку сфери харчування в Україні і регіоні; оцінена структура розподілу кількості закладів громадського харчування. У третьому розділі «МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ УСПІШНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ КАФЕ-КОНДИТЕРСЬКОЇ AMELIE» пропонується впровадження політики лояльності як механізму залучення клієнтів; оцінка слабких і сильних сторін підприємства. Визначено основних конкурентів підприємства.
The first section "THEORETICAL FUNDAMENTALS OF MARKETING POLICY OF RESTAURANTS" examines marketing strategies in the field of restaurant business; theoretical aspects of development in the restaurant business. The second section "ANALYSIS OF NATIONAL AND REGIONAL EXPERIENCE OF MARKETING POLICY OF RESTAURANT ENTERPRISES" analyzes the current state and prospects of food development in Ukraine and the region; The third section "PROMOTION POLICY TOOLS FOR SUCCESSFUL FUNCTIONING OF CONFECTIONARY AMELIE" proposes the introduction of loyalty policy as a mechanism for attracting customers; Identification of the main competitors of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Gorburova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горбурова Я.В. Реферат.pdf165,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.