Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13607
Title: Маркетингові інструменти розвитку кондитерських в Одеському регіоні (на прикладі кафе-кондитерської Amelie)
Other Titles: Marketing tools for development of confectioneries in Odessa region
Authors: Горбурова, Я.В.
Citation: Горбурова Я. В. Маркетингові інструменти розвитку кондитерських в Одеському регіоні (на прикладі кафе-кондитерської Amelie) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Я. В. Горбурова; наук. кер. О. Л. Михайлюк; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 78 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: перспективні напрямки впровадження політики просування
конкурентоспроможність
перспективи розвитку сфери харчування в Україні і регіоні
perspective directions of promotion policy implementation
competitiveness
prospects of food sphere development in Ukraine and the region
Abstract: Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти застосування маркетингових інструментів для розвитку кафе-кондитерської Amelie. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА» досліджуються маркетингові стратегії у сфері ресторанного бізнесу; наводяться теоретичні аспекти розвитку в ресторанному бізнесі . У другому розділі «АНАЛІЗ НАЦІОНАЛЬНОГО ТА РЕГІОНАЛЬНОГО ДОСВІДУ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА» аналізується сучасний стан і перспективи розвитку сфери харчування в Україні і регіоні; оцінена структура розподілу кількості закладів громадського харчування. У третьому розділі «МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ УСПІШНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ КАФЕ-КОНДИТЕРСЬКОЇ AMELIE» пропонується впровадження політики лояльності як механізму залучення клієнтів; оцінка слабких і сильних сторін підприємства. Визначено основних конкурентів підприємства.
The first section "THEORETICAL FUNDAMENTALS OF MARKETING POLICY OF RESTAURANTS" examines marketing strategies in the field of restaurant business; theoretical aspects of development in the restaurant business. The second section "ANALYSIS OF NATIONAL AND REGIONAL EXPERIENCE OF MARKETING POLICY OF RESTAURANT ENTERPRISES" analyzes the current state and prospects of food development in Ukraine and the region; The third section "PROMOTION POLICY TOOLS FOR SUCCESSFUL FUNCTIONING OF CONFECTIONARY AMELIE" proposes the introduction of loyalty policy as a mechanism for attracting customers; Identification of the main competitors of the enterprise.
URI: http://local.lib/diploma/Gorburova.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Горбурова Я.В. Реферат.pdf165,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.