Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13608
Назва: Шляхи удосконалення господарської діяльності підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Замок Мастара»)
Інші назви: Ways to improve the economic activity of the restaurant business (on the example of the restaurant "Castle of Mastar")
Автори: Горейда, О.С.
Бібліографічний опис: Горейда О. С. Шляхи удосконалення господарської діяльності підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Замок Мастара») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / О. С. Горейда; наук. кер. Н. С. Мартинова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 74 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ресторан
господарська діяльність
виробнича програма
конкуренція
restaurant
economic activity
production program
competition
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються аспекти господарської діяльності підприємства ресторанного господарства, чинники, що впливають на його діяльність. Визначено ключові фактори та підходи оцінки господарської діяльності підприємства. Проаналізовано господарську діяльність підприємства «Замок Мастара», охарактеризовано виробничу діяльність, тенденції розвитку. Запропоновано удосконалити маркетингову діяльність за рахунок використання інструментів комунікації, новий продукт у вигляді послуг кейтерингу, замовлень та доставки до споживача, комплексні послуги з надання страв.
The work considers aspects of economic activity of the restaurant business, the factors influencing its activity. The key factors and approaches to assessing the economic activity of the enterprise are identified. The economic activity of the enterprise "Castle of Mastar" is analyzed, the production activity, development tendencies are characterized. It is proposed to improve marketing activities through the use of communication tools, a new product in the form of catering services, orders and delivery to the consumer, comprehensive food services.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Horeyda.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горейда О.С. Реферат.pdf622,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.