Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрмакова, Л.Е.-
dc.date.accessioned2021-11-15T07:36:59Z-
dc.date.available2021-11-15T07:36:59Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЄрмакова Л. Е. Удосконалення управління персоналом онлайн-ресторану «Смайл фуд» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Л. Е. Єрмакова ; наук. кер. І. В. Лебедєв; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 68 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Yermakova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються нормативно-правові та науково-теоретичні основи обслуговування споживачів на підприємствах ресторанного господарства. Проведено аналіз організаційної структури онлайн-ресторану «Смайл Фуд», досліджено стан конкурентного середовища готелю, наведено динаміку показників розвитку підприємства. Надано рекомендації щодо впровадження додаткових послуг з безпеки обслуговування споживачів у ресторані «Смайл Фуд». Впровадження новітньої японської системи «Кайдзен» на підприємство, для безперервного вдосконалення процесів виробництва. Проведено прогнозний розрахунок економічної ефективності витрат на його впровадження.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the regulatory, scientific and theoretical foundations of customer service at restaurant enterprises. The analysis of the organizational structure of the online restaurant "Smile Food" is carried out, the state of the competitive environment of the hotel is investigated, and the dynamics of Enterprise Development Indicators is given. Recommendations are given for the introduction of additional services for the safety of customer service in the smile food restaurant. Introduction of the latest Japanese «Kaizen» system at the enterprise, for continuous improvement of production processes. A forecast calculation of the economic efficiency of its implementation costs is carried out.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectресторанне підприємствоen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.subjectrestaurant enterpriseen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectcompetitive environmenten_US
dc.titleУдосконалення управління персоналом онлайн-ресторану «Смайл фуд»en_US
dc.title.alternativeImproving the personnel management of the online restaurant "Smile Food"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрмакова Л.Е. Реферат.pdf791,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.