Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІдрісова, К.І.-
dc.date.accessioned2021-11-15T07:58:50Z-
dc.date.available2021-11-15T07:58:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІдрісова К. І. Удосконалення організації надання послуг в ресторанах (на прикладі ресторану «Котелок»): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / К. І. Ідрісова; наук. кер. С. С. Галасюк; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 61 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Idrisova.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні аспекти організації надання послуг у ресторанах; вивчено сутність ресторану як різновиду закладів ресторанного господарства; виявлено комплекс основних та додаткових послуг, надаваних ресторанами; розглянуто сучасні тенденції розвитку ресторанів у світі та в Україні. В аналітичній частині вивчено специфіку функціонування ресторану «Котелок», виявлено особливості надання послуг в цьому закладі ресторанного господарства; досліджено динаміку його виробничо-економічної діяльності на підставі вивчення теоретичних положень, первинної інформації та статистичних даних. Внесені пропозиції, спрямовані на вдосконалення організації надання послуг у ресторані «Котелок» на підставі оцінки його конкурентної позиції та вивчення відгуків споживачів. Розроблено комплекс заходів щодо поліпшення організації надання послуг у ресторані «Котелок». Зроблено економічне обґрунтування окремих пропонованих заходів. Розрахована економічна ефективність діяльності ресторану «Котелок» з урахуванням впровадження рекомендованих заходів.en_US
dc.description.abstractThe work considers the theoretical aspects of the organization of services in restaurants; the essence of the restaurant as a kind of restaurant business is studied; a set of basic and additional services provided by restaurants was identified; current trends in the development of restaurants in the world and in Ukraine are considered. In the analytical part the specifics of functioning of the restaurant "Kotelok" are studied, features of rendering of services in this establishment of restaurant economy are revealed; the dynamics of its production and economic activity is studied on the basis of studying theoretical principles, primary information and statistical data. Proposals were made to improve the organization of services in the restaurant "Kotelok" based on the assessment of its competitive position and the study of consumer feedback. A set of measures has been developed to improve the organization of service provision in the Kotelok restaurant. The economic substantiation of separate offered actions is made. The economic efficiency of the Kotelok restaurant is calculated taking into account the implementation of the recommended measures.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectрізновиди ресторанівen_US
dc.subjectзаклади ресторанного господарстваen_US
dc.subjectпослуги ресторануen_US
dc.subjectорганізація обслуговуванняen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.subjecttypes of restaurantsen_US
dc.subjectrestaurant establishmentsen_US
dc.subjectrestaurant servicesen_US
dc.subjectservice organizationen_US
dc.titleУдосконалення організації надання послуг в ресторанах (на прикладі ресторану «Котелок»)en_US
dc.title.alternativeImproving the organization of services in restaurants (on the example of the restaurant "Kotelok")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ідрісова К.І. Реферат.pdf294,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.