Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13614
Назва: Напрями удосконалення якості послуг в ресторанному закладі (на прикладі кафе «Прованс»)
Інші назви: Directions for improving the quality of services at the restaurant business (on the example of the cafe "Provence")
Автори: Кацюк, В.Г.
Бібліографічний опис: Кацюк В. Г. Напрями удосконалення якості послуг в ресторанному закладі (на прикладі кафе «Прованс») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / В. Г. Кацюк; наук. кер. І. М. Єгупова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 75 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: якість
оцінка якості
показники якості
організація обслуговування
стандарти обслуговування
рівень якості обслуговування
система навчання
quality
quality assessment
quality indicators
service organization
service standards
service quality level
training system
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретико-методичні основи якості продукції та послуг, що надаються підприємствами ресторанного господарства, визначені особливості та види послуг харчування в закладах ресторанного господарства, визначені показники оцінювання якості послуг та сучасні методи їх оцінювання. Проаналізовані основні показники виробничої діяльності кафе-бару «Прованс» і його фінансово-господарського стану. Представлені результати комплексного аналізу якості продукції та організації обслуговування в підприємстві, виявлені резерви їх підвищення. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення якості послуг, що надаються в кафе-барі «Прованс», зокрема підвищення кваліфікації персоналу шляхом організації навчання для виробничого та обслуговуючого персоналу офіціантів і кухарів, розроблені плани навчання для кожної посади та визначений очікуваний ефект впровадження заходу. У роботі розглядаються теоретико-методичні основи якості продукції та послуг, що надаються підприємствами ресторанного господарства, визначені особливості та види послуг харчування в закладах ресторанного господарства, визначені показники оцінювання якості послуг та сучасні методи їх оцінювання. Проаналізовані основні показники виробничої діяльності кафе-бару «Прованс» і його фінансово-господарського стану. Представлені результати комплексного аналізу якості продукції та організації обслуговування в підприємстві, виявлені резерви їх підвищення. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення якості послуг, що надаються в кафе-барі «Прованс», зокрема підвищення кваліфікації персоналу шляхом організації навчання для виробничого та обслуговуючого персоналу офіціантів і кухарів, розроблені плани навчання для кожної посади та визначений очікуваний ефект впровадження заходу.
The paper considers the theoretical and methodological foundations of product and service quality provided by restaurant enterprises, identifies features and types of food services in restaurants, identifies indicators for assessing the quality of services and modern methods of their evaluation. The main indicators of production activity of the cafe-bar "Provence" and its financial and economic condition are analyzed. The results of the complex analysis of product quality and service organization in the enterprise are presented, the reserves of its increase are revealed. Based on the results of the analysis, a set of measures to improve the quality of services provided in the cafe-bar "Provence", including staff training by organizing training for production and service staff of waiters and cooks, developed training plans for each position and identified the expected effect of the event.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Katsyuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кацюк В.Г. Реферат.pdf255,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.