Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13614
Title: Напрями удосконалення якості послуг в ресторанному закладі (на прикладі кафе «Прованс»)
Other Titles: Directions for improving the quality of services at the restaurant business (on the example of the cafe "Provence")
Authors: Кацюк, В.Г.
Citation: Кацюк В. Г. Напрями удосконалення якості послуг в ресторанному закладі (на прикладі кафе «Прованс») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / В. Г. Кацюк; наук. кер. І. М. Єгупова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 75 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: якість
оцінка якості
показники якості
організація обслуговування
стандарти обслуговування
рівень якості обслуговування
система навчання
quality
quality assessment
quality indicators
service organization
service standards
service quality level
training system
Abstract: У роботі розглядаються теоретико-методичні основи якості продукції та послуг, що надаються підприємствами ресторанного господарства, визначені особливості та види послуг харчування в закладах ресторанного господарства, визначені показники оцінювання якості послуг та сучасні методи їх оцінювання. Проаналізовані основні показники виробничої діяльності кафе-бару «Прованс» і його фінансово-господарського стану. Представлені результати комплексного аналізу якості продукції та організації обслуговування в підприємстві, виявлені резерви їх підвищення. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення якості послуг, що надаються в кафе-барі «Прованс», зокрема підвищення кваліфікації персоналу шляхом організації навчання для виробничого та обслуговуючого персоналу офіціантів і кухарів, розроблені плани навчання для кожної посади та визначений очікуваний ефект впровадження заходу. У роботі розглядаються теоретико-методичні основи якості продукції та послуг, що надаються підприємствами ресторанного господарства, визначені особливості та види послуг харчування в закладах ресторанного господарства, визначені показники оцінювання якості послуг та сучасні методи їх оцінювання. Проаналізовані основні показники виробничої діяльності кафе-бару «Прованс» і його фінансово-господарського стану. Представлені результати комплексного аналізу якості продукції та організації обслуговування в підприємстві, виявлені резерви їх підвищення. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення якості послуг, що надаються в кафе-барі «Прованс», зокрема підвищення кваліфікації персоналу шляхом організації навчання для виробничого та обслуговуючого персоналу офіціантів і кухарів, розроблені плани навчання для кожної посади та визначений очікуваний ефект впровадження заходу.
The paper considers the theoretical and methodological foundations of product and service quality provided by restaurant enterprises, identifies features and types of food services in restaurants, identifies indicators for assessing the quality of services and modern methods of their evaluation. The main indicators of production activity of the cafe-bar "Provence" and its financial and economic condition are analyzed. The results of the complex analysis of product quality and service organization in the enterprise are presented, the reserves of its increase are revealed. Based on the results of the analysis, a set of measures to improve the quality of services provided in the cafe-bar "Provence", including staff training by organizing training for production and service staff of waiters and cooks, developed training plans for each position and identified the expected effect of the event.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Katsyuk.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кацюк В.Г. Реферат.pdf255,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.