Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКацюк, В.Г.-
dc.date.accessioned2021-11-15T08:35:56Z-
dc.date.available2021-11-15T08:35:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКацюк В. Г. Напрями удосконалення якості послуг в ресторанному закладі (на прикладі кафе «Прованс») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / В. Г. Кацюк; наук. кер. І. М. Єгупова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 75 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Katsyuk.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретико-методичні основи якості продукції та послуг, що надаються підприємствами ресторанного господарства, визначені особливості та види послуг харчування в закладах ресторанного господарства, визначені показники оцінювання якості послуг та сучасні методи їх оцінювання. Проаналізовані основні показники виробничої діяльності кафе-бару «Прованс» і його фінансово-господарського стану. Представлені результати комплексного аналізу якості продукції та організації обслуговування в підприємстві, виявлені резерви їх підвищення. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення якості послуг, що надаються в кафе-барі «Прованс», зокрема підвищення кваліфікації персоналу шляхом організації навчання для виробничого та обслуговуючого персоналу офіціантів і кухарів, розроблені плани навчання для кожної посади та визначений очікуваний ефект впровадження заходу. У роботі розглядаються теоретико-методичні основи якості продукції та послуг, що надаються підприємствами ресторанного господарства, визначені особливості та види послуг харчування в закладах ресторанного господарства, визначені показники оцінювання якості послуг та сучасні методи їх оцінювання. Проаналізовані основні показники виробничої діяльності кафе-бару «Прованс» і його фінансово-господарського стану. Представлені результати комплексного аналізу якості продукції та організації обслуговування в підприємстві, виявлені резерви їх підвищення. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення якості послуг, що надаються в кафе-барі «Прованс», зокрема підвищення кваліфікації персоналу шляхом організації навчання для виробничого та обслуговуючого персоналу офіціантів і кухарів, розроблені плани навчання для кожної посади та визначений очікуваний ефект впровадження заходу.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical and methodological foundations of product and service quality provided by restaurant enterprises, identifies features and types of food services in restaurants, identifies indicators for assessing the quality of services and modern methods of their evaluation. The main indicators of production activity of the cafe-bar "Provence" and its financial and economic condition are analyzed. The results of the complex analysis of product quality and service organization in the enterprise are presented, the reserves of its increase are revealed. Based on the results of the analysis, a set of measures to improve the quality of services provided in the cafe-bar "Provence", including staff training by organizing training for production and service staff of waiters and cooks, developed training plans for each position and identified the expected effect of the event.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectоцінка якостіen_US
dc.subjectпоказники якостіen_US
dc.subjectорганізація обслуговуванняen_US
dc.subjectстандарти обслуговуванняen_US
dc.subjectрівень якості обслуговуванняen_US
dc.subjectсистема навчанняen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectquality assessmenten_US
dc.subjectquality indicatorsen_US
dc.subjectservice organizationen_US
dc.subjectservice standardsen_US
dc.subjectservice quality levelen_US
dc.subjecttraining systemen_US
dc.titleНапрями удосконалення якості послуг в ресторанному закладі (на прикладі кафе «Прованс»)en_US
dc.title.alternativeDirections for improving the quality of services at the restaurant business (on the example of the cafe "Provence")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кацюк В.Г. Реферат.pdf255,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.