Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13618
Title: Пути повышения качества услуг предприятия ресторанного хозяйства
Other Titles: Ways to improve service quality of interprises in restaurant business
Authors: Ле Чан Бао Нгок
Citation: Ле Чан Бао Нгок Пути повышения качества услуг предприятия ресторанного хозяйства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Ле Чан Бао Нгок; наук. кер. І. М. Єгупова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 70 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: ресторанне господарство
качество услуг
качество обслуживания
качество продукции
оценка качества
restaurant business
service quality
quality of products
quality of services
quality assessment
Abstract: В работе рассматриваются теоретические основы оценки качества услуг предприятий ресторанного бизнеса, факторы, влияющие на качество услуг ресторанных предприятий и современные методы оценивания качества услуг предприятий ресторанного хозяйства. Проведен анализ организационной структуры и основных финансово-экономических показателей деятельности ресторана «Viet Corner», анализ качества продукции и качества обслуживания ресторана. По результатам анализа предложены рекомендации по повышению качества предоставляемых услуг в ресторане «Viet Corner». Даны рекомендации по повышению квалификации персонала путем проведение тренингов для сотрудников и также проведение английских занятий для обслуживающего персонала. Предложена рекомендация по расширению ассортимент предлагаемых блюд в меню.
The work deals with the theoretical foundations of quality assessment in restaurant business, factors, which affect the service quality of a restaurant and modern methods for quality assessment in restaurant industry. The author analyzed the organizational structure of restaurant “Viet Corner”, its main financial and economic indicators. The product and service quality of the restaurant was also analyzed. Based on the analysis results, a number of recommendation were given in order to improve the service quality of restaurant “Viet Corner”. Recommendations to improve the qualifications of personnel included organizing trainings for the staffs and English classes for service personnel. Recommendation on expanding the range of offered dishes in the menu was also given.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Ngoc.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ле Чан Бао Нгок Реферат.pdf502,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.