Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛе Чан Бао Нгок-
dc.date.accessioned2021-11-15T09:08:52Z-
dc.date.available2021-11-15T09:08:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛе Чан Бао Нгок Пути повышения качества услуг предприятия ресторанного хозяйства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Ле Чан Бао Нгок; наук. кер. І. М. Єгупова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 70 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Ngoc.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractВ работе рассматриваются теоретические основы оценки качества услуг предприятий ресторанного бизнеса, факторы, влияющие на качество услуг ресторанных предприятий и современные методы оценивания качества услуг предприятий ресторанного хозяйства. Проведен анализ организационной структуры и основных финансово-экономических показателей деятельности ресторана «Viet Corner», анализ качества продукции и качества обслуживания ресторана. По результатам анализа предложены рекомендации по повышению качества предоставляемых услуг в ресторане «Viet Corner». Даны рекомендации по повышению квалификации персонала путем проведение тренингов для сотрудников и также проведение английских занятий для обслуживающего персонала. Предложена рекомендация по расширению ассортимент предлагаемых блюд в меню.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical foundations of quality assessment in restaurant business, factors, which affect the service quality of a restaurant and modern methods for quality assessment in restaurant industry. The author analyzed the organizational structure of restaurant “Viet Corner”, its main financial and economic indicators. The product and service quality of the restaurant was also analyzed. Based on the analysis results, a number of recommendation were given in order to improve the service quality of restaurant “Viet Corner”. Recommendations to improve the qualifications of personnel included organizing trainings for the staffs and English classes for service personnel. Recommendation on expanding the range of offered dishes in the menu was also given.-
dc.language.isoruen_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectресторанне господарствоen_US
dc.subjectкачество услугen_US
dc.subjectкачество обслуживанияen_US
dc.subjectкачество продукцииen_US
dc.subjectоценка качестваen_US
dc.subjectrestaurant businessen_US
dc.subjectservice qualityen_US
dc.subjectquality of productsen_US
dc.subjectquality of servicesen_US
dc.subjectquality assessmenten_US
dc.titleПути повышения качества услуг предприятия ресторанного хозяйстваen_US
dc.title.alternativeWays to improve service quality of interprises in restaurant businessen_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ле Чан Бао Нгок Реферат.pdf502,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.