Шляхи підвищення якості надання послуг у закладах готельного господарства (на прикладі готелю «Premier Hotel Odesa»)
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
У роботі розкрито поняття якості, визначено основні шляхи підвищення якості обслуговування на підприємстві готельного господарства. Проаналізовано якість надання послуг у готелі «Premier Hotel Odesa» .
За результатами дослідження сформульовані заходи щодо поліпшення якості готельних послуг та знайдена ефективність запропонованих заходів.
The paper analyzes the essence of quality, identifies the main ways to improve the quality of services at the hotel industry. The quality of services of the hotel «Premier Hotel Odesa» was analyzed. According to the results of the study, measures of improving the quality of services are formulated and the efficiency of the proposed measures are found.
The paper analyzes the essence of quality, identifies the main ways to improve the quality of services at the hotel industry. The quality of services of the hotel «Premier Hotel Odesa» was analyzed. According to the results of the study, measures of improving the quality of services are formulated and the efficiency of the proposed measures are found.
Опис
Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
Бібліографічний опис
Мараховська К. Є. Шляхи підвищення якості надання послуг у закладах готельного господарства (на прикладі готелю «Premier Hotel Odesa») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / К. Є. Мараховська; наук. кер. І. Ю. Ремігайло; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 75 с.