Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМараховська, К.Є.-
dc.date.accessioned2021-11-15T11:16:03Z-
dc.date.available2021-11-15T11:16:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМараховська К. Є. Шляхи підвищення якості надання послуг у закладах готельного господарства (на прикладі готелю «Premier Hotel Odesa») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / К. Є. Мараховська; наук. кер. І. Ю. Ремігайло; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 75 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Marakhovska.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розкрито поняття якості, визначено основні шляхи підвищення якості обслуговування на підприємстві готельного господарства. Проаналізовано якість надання послуг у готелі «Premier Hotel Odesa» . За результатами дослідження сформульовані заходи щодо поліпшення якості готельних послуг та знайдена ефективність запропонованих заходів.en_US
dc.description.abstractThe paper analyzes the essence of quality, identifies the main ways to improve the quality of services at the hotel industry. The quality of services of the hotel «Premier Hotel Odesa» was analyzed. According to the results of the study, measures of improving the quality of services are formulated and the efficiency of the proposed measures are found.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectякість готельної послугиen_US
dc.subjectуправління якістюen_US
dc.subjectпідвищення якостіen_US
dc.subjectконкурентна позиція готелюen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectquality of hotel servicesen_US
dc.subjectquality managementen_US
dc.subjectimprovement of qualityen_US
dc.subjecthotel competitive advantageen_US
dc.titleШляхи підвищення якості надання послуг у закладах готельного господарства (на прикладі готелю «Premier Hotel Odesa»)en_US
dc.title.alternativeThe ways to improve the quality of services at the hotel industry (based on the example of «Premier Hotel Odesa»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мараховська К.Є. Реферат.pdf187,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.