Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13637
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства «Santorini»
Інші назви: Improvement of marketing activity of restaurant «Santorini»
Автори: Мульченко, Д.С.
Бібліографічний опис: Мульченко Д. С. Удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства «Santorini» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Д. С. Мульченко; наук. кер. С. Г. Ярьоменко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 86 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ресторан
маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
комплекс маркетингу
restaurant
marketing activity
marketing complex
improvement of marketing activity
Короткий огляд (реферат): В ході роботи були розглянуті теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства в ресторанному бізнесі, проведені маркетингові дослідження ринків громадського харчування в Україні та зокрема в Одесі. Надана організаційно-економічна характеристика ресторану «Santorini», розроблений план заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності ресторану, підраховані витрати на їх реалізацію, а також дана оцінка їх комерційної ефективності та економічної доцільності. Результати роботи рекомендується використовувати керівництвом ресторану «Santorini» при вдосконаленні його маркетингової діяльності.
In the course of work the theoretical aspects of marketing activity of the enterprise in restaurant business were considered, marketing researches of the markets of public catering in Ukraine and in particular in Odessa were carried out. The organizational and economic characteristics of the restaurant "Santorini" were given, the plan of measures for improvement of marketing activity of the restaurant were developed, the expenses for their realization were calculated, and also the estimation of their commercial efficiency and economic expediency were given. It is recommendation for the management of the restaurant “Santorini” to use the results of the work in improving its marketing activities.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Mulchenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мульченко Д.С. Реферат.pdf514,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.