Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13637
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМульченко, Д.С.-
dc.date.accessioned2021-11-15T12:01:28Z-
dc.date.available2021-11-15T12:01:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМульченко Д. С. Удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства «Santorini» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Д. С. Мульченко; наук. кер. С. Г. Ярьоменко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 86 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Mulchenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractВ ході роботи були розглянуті теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства в ресторанному бізнесі, проведені маркетингові дослідження ринків громадського харчування в Україні та зокрема в Одесі. Надана організаційно-економічна характеристика ресторану «Santorini», розроблений план заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності ресторану, підраховані витрати на їх реалізацію, а також дана оцінка їх комерційної ефективності та економічної доцільності. Результати роботи рекомендується використовувати керівництвом ресторану «Santorini» при вдосконаленні його маркетингової діяльності.en_US
dc.description.abstractIn the course of work the theoretical aspects of marketing activity of the enterprise in restaurant business were considered, marketing researches of the markets of public catering in Ukraine and in particular in Odessa were carried out. The organizational and economic characteristics of the restaurant "Santorini" were given, the plan of measures for improvement of marketing activity of the restaurant were developed, the expenses for their realization were calculated, and also the estimation of their commercial efficiency and economic expediency were given. It is recommendation for the management of the restaurant “Santorini” to use the results of the work in improving its marketing activities.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectimprovement of marketing activityen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства «Santorini»en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of restaurant «Santorini»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мульченко Д.С. Реферат.pdf514,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.