Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНайденко, Д.Ю.-
dc.date.accessioned2021-11-15T12:11:54Z-
dc.date.available2021-11-15T12:11:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНайденко Д. Ю. Oрганізація маркетингової діяльності підприємства готельного господарства (на прикладі готелю «Замок Мастара») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Д. Ю. Найденко; наук. кер. Я. Є. Гончаренко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 69 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Naidenko.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано загальні поняття та сутність маркетингової діяльності готельного господарства. Аналізується стан господарської діяльності готелю «Замок Мастара». Оцінюється ефективність запропонованих шляхів удосконалення маркетингової діяльності готелю «Замок Мастара». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження пропонованих заходів та проаналізована їх ефективність.en_US
dc.description.abstractThe general concepts and essence of the marketing activity of the hotel industry are analyzed. The state of economic activity of the hotel «Mastara Castle» is analyzed. The efficiency of the proposed ways of improvement of marketing activities of the hotel «Mastara Castle» is estimated. According to the results of the study, the expediency of implementation of the proposed measures is substantiated and their effectiveness is analyzed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectготельне господарствоen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectконкурентоспроможність готелюen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activitiesen_US
dc.subjectcompetitiveness of the hotelen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.titleOрганізація маркетингової діяльності підприємства готельного господарства (на прикладі готелю «Замок Мастара»)en_US
dc.title.alternativeOrganization of marketing activities at a hotel enterprise (on the example of the hotel «Mastara Castle»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Найденко Д.Ю. Реферат.pdf161,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.