Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13649
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності готелю «Клумба»
Інші назви: Improving the marketing activities of the hotel "Klumba"
Автори: Паладі, Д.С.
Бібліографічний опис: Паладі Д. С. Удосконалення маркетингової діяльності готелю «Клумба» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Д. С. Паладі; наук. кер. І. В. Лебедєв; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 86 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
готель
конкурентоспроможність
маркетинг-мікс
конкурентна позиція
реклама
marketing
hotel
competitiveness
marketing mix
competitive position
advertising
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності закладів готельного господарства з метою підвищення конкурентоспроможності. Розкрито сутність основних понять - маркетинг, конкурентоспроможність, конкурентна позиція. Надано загальну характеристику і аналіз економічної діяльності готелю «Клумба», досліджено конкурентну позицію та стан маркетингової діяльності, визначено сукупність чинників маркетингового впливу на конкурентоспроможність готельного підприємства. Запропоновано і обґрунтовано заходи з удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект рекламних заходів.
The work deals with the theoretical and practical aspects of marketing activities of hotel enterprises for increassng competitiveness. The essence of the basic concepts - marketing, competitiveness, competitive position were disclosed. The general characteristic and the analysis of economic activity of hotel "Klumba" were given, the competitive position and conditions of marketing activity were investigated, the set of factors of marketing influence on competitiveness of the hotel enterprise was identified. The recommendations for improving the marketing activities of the investigated enterprise are proposed and substantiated, the economic effect of advertising activities by the "Marketing ROI" method were determined.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Paladi.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паладі Д.С. Реферат.pdf327,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.