Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПаладі, Д.С.-
dc.date.accessioned2021-11-15T12:25:04Z-
dc.date.available2021-11-15T12:25:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПаладі Д. С. Удосконалення маркетингової діяльності готелю «Клумба» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / Д. С. Паладі; наук. кер. І. В. Лебедєв; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 86 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Paladi.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні і практичні аспекти маркетингової діяльності закладів готельного господарства з метою підвищення конкурентоспроможності. Розкрито сутність основних понять - маркетинг, конкурентоспроможність, конкурентна позиція. Надано загальну характеристику і аналіз економічної діяльності готелю «Клумба», досліджено конкурентну позицію та стан маркетингової діяльності, визначено сукупність чинників маркетингового впливу на конкурентоспроможність готельного підприємства. Запропоновано і обґрунтовано заходи з удосконалення маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, за методом «маркетинговий ROI» визначено економічний ефект рекламних заходів.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical and practical aspects of marketing activities of hotel enterprises for increassng competitiveness. The essence of the basic concepts - marketing, competitiveness, competitive position were disclosed. The general characteristic and the analysis of economic activity of hotel "Klumba" were given, the competitive position and conditions of marketing activity were investigated, the set of factors of marketing influence on competitiveness of the hotel enterprise was identified. The recommendations for improving the marketing activities of the investigated enterprise are proposed and substantiated, the economic effect of advertising activities by the "Marketing ROI" method were determined.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectмаркетинг-міксen_US
dc.subjectконкурентна позиціяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcompetitive positionen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності готелю «Клумба»en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing activities of the hotel "Klumba"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Паладі Д.С. Реферат.pdf327,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.