Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСапожнік, А.Д.-
dc.date.accessioned2021-11-15T13:21:28Z-
dc.date.available2021-11-15T13:21:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСапожнік А. Д. Напрями удосконалення надання послуг на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Каліфорнія») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / А. Д. Сапожнік; наук. кер. Н. В. Нєчева; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 72 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Sapozhnik.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ першому розділі «Теоретичні основи організації обслуговування клієнтів підприємствами готельного господарства» визначено особливості функціонування готельних підприємств, вивчено сутність, значення та особливості готельних послуг, досліджено управління і проектування якості надання готельних послуг. У другому розділі «Дослідження специфіки надання послуг в готелі «Каліфорнія» охарактеризовано організаційну структуру готелю, проаналізовано фінансово-економічну діяльність готелю, оцінено надання послуг у готелі «Каліфорнія». У третьому розділі «Шляхи удосконалення надання послуг у готелі «Каліфорнія» запропоновано удосконалення кадрової політики готелю «Каліфорнія», як фактор покращення надання послуг. Запропоновані напрями підвищення конкурентоспроможності послуг готелю «Каліфорнія».en_US
dc.description.abstractIn the first chapter "theoretical foundations of the organization of customer service by Hotel Enterprises", the features of the functioning of hotel enterprises are defined, the essence, significance and features of hotel services are studied, and the management and design of the quality of hotel services is studied. The second chapter "research on the specifics of providing services in the California Hotel" describes the organizational structure of the hotel, analyzes the financial and economic activities of the hotel, and evaluates the provision of services in the California Hotel. In the third chapter "ways to improve the provision of services in the Hotel "California", it is proposed to improve the personnel policy of the Hotel "California" as a factor for improving the provision of services. The proposed directions for improving the competitiveness of the services of the Hotel "California".-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпідприємства готельного господарстваen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectнадання послугen_US
dc.subjectготельні послугиen_US
dc.subjectготельні послугиen_US
dc.subjectякість послугen_US
dc.subjectудосконалення послугen_US
dc.subjecthotel industry enterprisesen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectprovision of servicesen_US
dc.subjecthotel servicesen_US
dc.subjectquality of servicesen_US
dc.subjectimprovement of servicesen_US
dc.titleНапрями удосконалення надання послуг на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Каліфорнія»)en_US
dc.title.alternativeDirections for improving the provision of services at Hotel Enterprises (on the example of the California Hotel»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сапожнік А.Д. Реферат.pdf490,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.