Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13668
Назва: Напрями організації обслуговування груп туристів (на прикладі готелю «Premier Geneva Hotel»)
Інші назви: Directions for services organizing for tourists groups (on the example of the hotel «Premier Geneva Hotel»)
Автори: Сироткіна. В.О.
Бібліографічний опис: Сироткіна В. О. Напрями організації обслуговування груп туристів (на прикладі готелю «Premier Geneva Hotel») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / В. О. Сироткіна; наук. кер. Н. С. Мартинова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 78 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: організація обслуговування
група туристів
організаційна структура управління готелем
удосконалення обслуговування
особливості прийому та розміщення туристичних груп
service organization
group of tourists
organizational structure of hotel management
service improvement
peculiarities of reception and accommodation of tourist groups
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні засади організації обслуговування груп туристів на підприємствах готельного господарства. Розкрито зміст основи організації прийому та розміщення туристів в готелі, поняття і функції служб прийому і розміщення. Також досліджено світовий досвід ефективного розміщення туристичних груп в готельному бізнесі. Досліджено стан розвитку видів туризму та потенціалу міста як туристичного центру. Надано характеристику готелю «Premier Geneva Hotel», проаналізовано його основні показники господарсько–економічної діяльності в динаміці, охарактеризовано продукт готелю. Детально вивчено та оцінено технологію обслуговування груп туристів в готелі «Premier Geneva Hotel».
The theoretical bases of the organization of service of groups of tourists at the enterprises of hotel economy are considered in the work. The content of the basis of the organization of reception and accommodation of tourists in the hotel, the concept and functions of reception and accommodation services are revealed. The world experience of effective accommodation of tourist groups in the hotel business is also studied. The state of development of types of tourism and the potential of the city as a tourist center is studied. The characteristics of the hotel "Premier Geneva Hotel" are given, its main indicators of economic activity in dynamics are analyzed, the product of the hotel is characterized. The technology of servicing groups of tourists in the Premier Geneva Hotel has been studied and evaluated in detail.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Syrotkina.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сироткіна В.О. Реферат.pdf213,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.