Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСироткіна. В.О.-
dc.date.accessioned2021-11-15T13:30:55Z-
dc.date.available2021-11-15T13:30:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСироткіна В. О. Напрями організації обслуговування груп туристів (на прикладі готелю «Premier Geneva Hotel») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / В. О. Сироткіна; наук. кер. Н. С. Мартинова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 78 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Syrotkina.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні засади організації обслуговування груп туристів на підприємствах готельного господарства. Розкрито зміст основи організації прийому та розміщення туристів в готелі, поняття і функції служб прийому і розміщення. Також досліджено світовий досвід ефективного розміщення туристичних груп в готельному бізнесі. Досліджено стан розвитку видів туризму та потенціалу міста як туристичного центру. Надано характеристику готелю «Premier Geneva Hotel», проаналізовано його основні показники господарсько–економічної діяльності в динаміці, охарактеризовано продукт готелю. Детально вивчено та оцінено технологію обслуговування груп туристів в готелі «Premier Geneva Hotel».en_US
dc.description.abstractThe theoretical bases of the organization of service of groups of tourists at the enterprises of hotel economy are considered in the work. The content of the basis of the organization of reception and accommodation of tourists in the hotel, the concept and functions of reception and accommodation services are revealed. The world experience of effective accommodation of tourist groups in the hotel business is also studied. The state of development of types of tourism and the potential of the city as a tourist center is studied. The characteristics of the hotel "Premier Geneva Hotel" are given, its main indicators of economic activity in dynamics are analyzed, the product of the hotel is characterized. The technology of servicing groups of tourists in the Premier Geneva Hotel has been studied and evaluated in detail.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectорганізація обслуговуванняen_US
dc.subjectгрупа туристівen_US
dc.subjectорганізаційна структура управління готелемen_US
dc.subjectудосконалення обслуговуванняen_US
dc.subjectособливості прийому та розміщення туристичних групen_US
dc.subjectservice organizationen_US
dc.subjectgroup of touristsen_US
dc.subjectorganizational structure of hotel managementen_US
dc.subjectservice improvementen_US
dc.subjectpeculiarities of reception and accommodation of tourist groupsen_US
dc.titleНапрями організації обслуговування груп туристів (на прикладі готелю «Premier Geneva Hotel»)en_US
dc.title.alternativeDirections for services organizing for tourists groups (on the example of the hotel «Premier Geneva Hotel»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сироткіна В.О. Реферат.pdf213,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.