Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13675
Назва: Удосконалення маркетингових комунікацій на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Морський»)
Інші назви: Improvement of marketing communications at the hotel industry (on the example of the hotel "Morsky")
Автори: Скалозуб, М.С.
Бібліографічний опис: Скалозуб М. С. Удосконалення маркетингових комунікацій на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Морський») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / М. С. Скалозуб; наук. кер. В. Г. Герасименко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 67 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: готель
маркетингові комунікації
комунікаційна політика
комунікаційна система
маркетингове середовище
hotel
marketing communications
communication policy
communication system
marketing environment
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються особливості комунікаційної діяльності в готельному бізнесі, характерні риси готельних послуг, що надаються клієнтам. Проаналізовано наукові підходи закордонних і вітчизняних вчених щодо визначення ключових понять комунікаційної діяльності. Надана організаційно-економічна характеристика засобу розміщнння, який було обрано як об’єкт аналізу. Досліджено зовнішне та внутрішне середовище готелю, визначено цільовий сегмент споживачів послуг підприємства. Розроблено пропозиції щодо подальшого удосконалення комунікаційної системи готелю. Обґрунтовано необхідність впровадження Інтернет-маркетинга.
The work considers the features of communication activities in the hotel business, the characteristics of hotel services provided to customers. The scientific approaches of foreign and domestic scientists to the definition of key concepts of communication are analyzed. The organizational and economic characteristics of the accommodation facility, which was selected as the object of analysis, are given. The external and internal environment of the hotel is studied, the target segment of consumers of the company's services is determined. Proposals for further improvement of the hotel communication system have been developed. The necessity of introduction of Internet marketing is substantiated.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Skalozub.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скалозуб М.С. Реферат.pdf128,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.