Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13675
Title: Удосконалення маркетингових комунікацій на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Морський»)
Other Titles: Improvement of marketing communications at the hotel industry (on the example of the hotel "Morsky")
Authors: Скалозуб, М.С.
Citation: Скалозуб М. С. Удосконалення маркетингових комунікацій на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Морський») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / М. С. Скалозуб; наук. кер. В. Г. Герасименко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 67 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: готель
маркетингові комунікації
комунікаційна політика
комунікаційна система
маркетингове середовище
hotel
marketing communications
communication policy
communication system
marketing environment
Abstract: У роботі розглядаються особливості комунікаційної діяльності в готельному бізнесі, характерні риси готельних послуг, що надаються клієнтам. Проаналізовано наукові підходи закордонних і вітчизняних вчених щодо визначення ключових понять комунікаційної діяльності. Надана організаційно-економічна характеристика засобу розміщнння, який було обрано як об’єкт аналізу. Досліджено зовнішне та внутрішне середовище готелю, визначено цільовий сегмент споживачів послуг підприємства. Розроблено пропозиції щодо подальшого удосконалення комунікаційної системи готелю. Обґрунтовано необхідність впровадження Інтернет-маркетинга.
The work considers the features of communication activities in the hotel business, the characteristics of hotel services provided to customers. The scientific approaches of foreign and domestic scientists to the definition of key concepts of communication are analyzed. The organizational and economic characteristics of the accommodation facility, which was selected as the object of analysis, are given. The external and internal environment of the hotel is studied, the target segment of consumers of the company's services is determined. Proposals for further improvement of the hotel communication system have been developed. The necessity of introduction of Internet marketing is substantiated.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Skalozub.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скалозуб М.С. Реферат.pdf128,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.