Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкалозуб, М.С.-
dc.date.accessioned2021-11-15T13:37:06Z-
dc.date.available2021-11-15T13:37:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСкалозуб М. С. Удосконалення маркетингових комунікацій на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Морський») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / М. С. Скалозуб; наук. кер. В. Г. Герасименко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 67 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Skalozub.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються особливості комунікаційної діяльності в готельному бізнесі, характерні риси готельних послуг, що надаються клієнтам. Проаналізовано наукові підходи закордонних і вітчизняних вчених щодо визначення ключових понять комунікаційної діяльності. Надана організаційно-економічна характеристика засобу розміщнння, який було обрано як об’єкт аналізу. Досліджено зовнішне та внутрішне середовище готелю, визначено цільовий сегмент споживачів послуг підприємства. Розроблено пропозиції щодо подальшого удосконалення комунікаційної системи готелю. Обґрунтовано необхідність впровадження Інтернет-маркетинга.en_US
dc.description.abstractThe work considers the features of communication activities in the hotel business, the characteristics of hotel services provided to customers. The scientific approaches of foreign and domestic scientists to the definition of key concepts of communication are analyzed. The organizational and economic characteristics of the accommodation facility, which was selected as the object of analysis, are given. The external and internal environment of the hotel is studied, the target segment of consumers of the company's services is determined. Proposals for further improvement of the hotel communication system have been developed. The necessity of introduction of Internet marketing is substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectкомунікаційна політикаen_US
dc.subjectкомунікаційна системаen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectcommunication systemen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Морський»)en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing communications at the hotel industry (on the example of the hotel "Morsky")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скалозуб М.С. Реферат.pdf128,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.