Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13682
Назва: Маркетингові інструменти розвитку п’ятизіркових готелів Одеси
Інші назви: Marketing tools of development of five-star hotels of Odessa
Автори: Трубаєва, А.О.
Бібліографічний опис: Трубаєва А. О. Маркетингові інструменти розвитку п’ятизіркових готелів Одеси : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / А. О. Трубаєва; наук. кер. О. В. Назаренко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 83 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туристична діяльність
готельний бізнес
категоризація готелів
маркетингові стратегії позиціонування
tourist activity
hotel business
categorization of hotels
marketing positioning strategies
Короткий огляд (реферат): У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ» досліджується маркетингова політика як вид діяльності у готельному бізнесі, наводиться характеристика нормативної бази готельного бізнесу. У другому розділі «АНАЛІЗ НАЦІОНАЛЬНОГО І РЕГІОНАЛЬНОГО ДОСВІДУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ» досліджується сучасний стан розвитку готельного бізнесу у сегменті п’ятизіркових готелів України і Одеси; обґрунтовуються особливості позиціонування готелів як напрямок маркетингової діяльності; проводиться аналіз конкурентоспроможності п’ятизіркових готелів Одеси. У третьому розділі «НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇЇ ДІЯЛЬНОСТІ П’ЯТИЗІРКОВИХ ГОТЕЛІВ ОДЕСИ» пропонується політика залучення додаткових послуг для підвищення ефективності діяльності; визначаються маркетингові стратегії розвитку п’ятизіркових готелів Одеси.
The first section "THEORETICAL FUNDAMENTALS OF MARKETING POLICY IN THE HOTEL BUSINESS" examines marketing policy as a type of activity in the hotel business, describes the regulatory framework of the hotel business. The second section "ANALYSIS OF NATIONAL AND REGIONAL EXPERIENCE OF DEVELOPMENT OF HOTEL BUSINESS ENTERPRISES" examines the current state of hotel business development in the segment of five-star hotels in Ukraine and Odessa; the peculiarities of hotel positioning as a direction of marketing activity are substantiated; an analysis of the competitiveness of five-star hotels in Odessa. In the third section "DIRECTIONS OF OPTIMIZATION OF ACTIVITY OF FIVE-STAR HOTELS OF ODESSA" the policy of attraction of additional services for increase of efficiency of activity is offered; marketing strategies for the development of five-star hotels in Odessa are determined.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Trubayeva.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Трубаєва А.О. Реферат.pdf423,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.