Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13682
Title: Маркетингові інструменти розвитку п’ятизіркових готелів Одеси
Other Titles: Marketing tools of development of five-star hotels of Odessa
Authors: Трубаєва, А.О.
Citation: Трубаєва А. О. Маркетингові інструменти розвитку п’ятизіркових готелів Одеси : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / А. О. Трубаєва; наук. кер. О. В. Назаренко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 83 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: туристична діяльність
готельний бізнес
категоризація готелів
маркетингові стратегії позиціонування
tourist activity
hotel business
categorization of hotels
marketing positioning strategies
Abstract: У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ» досліджується маркетингова політика як вид діяльності у готельному бізнесі, наводиться характеристика нормативної бази готельного бізнесу. У другому розділі «АНАЛІЗ НАЦІОНАЛЬНОГО І РЕГІОНАЛЬНОГО ДОСВІДУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ» досліджується сучасний стан розвитку готельного бізнесу у сегменті п’ятизіркових готелів України і Одеси; обґрунтовуються особливості позиціонування готелів як напрямок маркетингової діяльності; проводиться аналіз конкурентоспроможності п’ятизіркових готелів Одеси. У третьому розділі «НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇЇ ДІЯЛЬНОСТІ П’ЯТИЗІРКОВИХ ГОТЕЛІВ ОДЕСИ» пропонується політика залучення додаткових послуг для підвищення ефективності діяльності; визначаються маркетингові стратегії розвитку п’ятизіркових готелів Одеси.
The first section "THEORETICAL FUNDAMENTALS OF MARKETING POLICY IN THE HOTEL BUSINESS" examines marketing policy as a type of activity in the hotel business, describes the regulatory framework of the hotel business. The second section "ANALYSIS OF NATIONAL AND REGIONAL EXPERIENCE OF DEVELOPMENT OF HOTEL BUSINESS ENTERPRISES" examines the current state of hotel business development in the segment of five-star hotels in Ukraine and Odessa; the peculiarities of hotel positioning as a direction of marketing activity are substantiated; an analysis of the competitiveness of five-star hotels in Odessa. In the third section "DIRECTIONS OF OPTIMIZATION OF ACTIVITY OF FIVE-STAR HOTELS OF ODESSA" the policy of attraction of additional services for increase of efficiency of activity is offered; marketing strategies for the development of five-star hotels in Odessa are determined.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Trubayeva.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File SizeFormat 
Трубаєва А.О. Реферат.pdf423,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.