Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрубаєва, А.О.-
dc.date.accessioned2021-11-15T13:51:44Z-
dc.date.available2021-11-15T13:51:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТрубаєва А. О. Маркетингові інструменти розвитку п’ятизіркових готелів Одеси : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 241 «Готельно-ресторанна справа» за освітньою програмою «Готельно-ресторанна справа» / А. О. Трубаєва; наук. кер. О. В. Назаренко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 83 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Trubayeva.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ» досліджується маркетингова політика як вид діяльності у готельному бізнесі, наводиться характеристика нормативної бази готельного бізнесу. У другому розділі «АНАЛІЗ НАЦІОНАЛЬНОГО І РЕГІОНАЛЬНОГО ДОСВІДУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ» досліджується сучасний стан розвитку готельного бізнесу у сегменті п’ятизіркових готелів України і Одеси; обґрунтовуються особливості позиціонування готелів як напрямок маркетингової діяльності; проводиться аналіз конкурентоспроможності п’ятизіркових готелів Одеси. У третьому розділі «НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇЇ ДІЯЛЬНОСТІ П’ЯТИЗІРКОВИХ ГОТЕЛІВ ОДЕСИ» пропонується політика залучення додаткових послуг для підвищення ефективності діяльності; визначаються маркетингові стратегії розвитку п’ятизіркових готелів Одеси.en_US
dc.description.abstractThe first section "THEORETICAL FUNDAMENTALS OF MARKETING POLICY IN THE HOTEL BUSINESS" examines marketing policy as a type of activity in the hotel business, describes the regulatory framework of the hotel business. The second section "ANALYSIS OF NATIONAL AND REGIONAL EXPERIENCE OF DEVELOPMENT OF HOTEL BUSINESS ENTERPRISES" examines the current state of hotel business development in the segment of five-star hotels in Ukraine and Odessa; the peculiarities of hotel positioning as a direction of marketing activity are substantiated; an analysis of the competitiveness of five-star hotels in Odessa. In the third section "DIRECTIONS OF OPTIMIZATION OF ACTIVITY OF FIVE-STAR HOTELS OF ODESSA" the policy of attraction of additional services for increase of efficiency of activity is offered; marketing strategies for the development of five-star hotels in Odessa are determined.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристична діяльністьen_US
dc.subjectготельний бізнесen_US
dc.subjectкатегоризація готелівen_US
dc.subjectмаркетингові стратегії позиціонуванняen_US
dc.subjecttourist activityen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.subjectcategorization of hotelsen_US
dc.subjectmarketing positioning strategiesen_US
dc.titleМаркетингові інструменти розвитку п’ятизіркових готелів Одесиen_US
dc.title.alternativeMarketing tools of development of five-star hotels of Odessaen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Трубаєва А.О. Реферат.pdf423,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.