Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13741
Назва: Конкурентоспроможність підприємства та шляхи її підвищення (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)
Інші назви: Competitiveness of the enterprise and ways to increase it (on the example of LLC "Telecard-Device")
Автори: Воєводіна, О.С.
Бібліографічний опис: Воєводіна О. С. Конкурентоспроможність підприємства та шляхи її підвищення (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка планування та управління бізнесом»» / О. С. Воєводіна; наук. кер. О. М. Бабій; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 90 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
потенціал
асортимент
шляхи
напрями
competitiveness
potential
assortment
ways
directions
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти формування конкурентоспроможності підприємства, досліджено чинники впливу на зростання фінансового, технічного та виробничого потенціалу підприємства. Проаналізовано основні техніко-економічні, фінансові показники та позицію на ринку підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад» за період 2017-2019 рр., його фінансову стійкість та перспективні напрями зростання конкурентоспроможності. Запропоновано два заходи росту конкурентних позицій компанії: скоротити номенклатуру продукції, розвинути насиченість асортименту за найприбутковішими видами діяльності, нарощування власного капіталу та зниження собівартості.
The paper considers theoretical and practical aspects of the formation of the competitiveness of the enterprise, investigates the factors influencing the growth of financial, technical and production potential of the enterprise. The main technical and economic, financial indicators and market position of the company LLC "Telecard-Device" for the period 2017-2019, its financial stability and promising areas of competitiveness are analyzed. Two measures of growth of competitive positions of the company are offered: to reduce the nomenclature of production, to develop saturation of assortment on the most profitable kinds of activity, increase of the own capital and decrease in prime cost.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Voevodina.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воєводіна О.С. Реферат.pdf161,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.