Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоєводіна, О.С.-
dc.date.accessioned2021-11-17T13:43:56Z-
dc.date.available2021-11-17T13:43:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВоєводіна О. С. Конкурентоспроможність підприємства та шляхи її підвищення (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка планування та управління бізнесом»» / О. С. Воєводіна; наук. кер. О. М. Бабій; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 90 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Voevodina.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти формування конкурентоспроможності підприємства, досліджено чинники впливу на зростання фінансового, технічного та виробничого потенціалу підприємства. Проаналізовано основні техніко-економічні, фінансові показники та позицію на ринку підприємства ТОВ «Телекарт-Прилад» за період 2017-2019 рр., його фінансову стійкість та перспективні напрями зростання конкурентоспроможності. Запропоновано два заходи росту конкурентних позицій компанії: скоротити номенклатуру продукції, розвинути насиченість асортименту за найприбутковішими видами діяльності, нарощування власного капіталу та зниження собівартості.en_US
dc.description.abstractThe paper considers theoretical and practical aspects of the formation of the competitiveness of the enterprise, investigates the factors influencing the growth of financial, technical and production potential of the enterprise. The main technical and economic, financial indicators and market position of the company LLC "Telecard-Device" for the period 2017-2019, its financial stability and promising areas of competitiveness are analyzed. Two measures of growth of competitive positions of the company are offered: to reduce the nomenclature of production, to develop saturation of assortment on the most profitable kinds of activity, increase of the own capital and decrease in prime cost.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectпотенціалen_US
dc.subjectасортиментen_US
dc.subjectшляхиen_US
dc.subjectнапрямиen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectpotentialen_US
dc.subjectassortmenten_US
dc.subjectwaysen_US
dc.subjectdirectionsen_US
dc.titleКонкурентоспроможність підприємства та шляхи її підвищення (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)en_US
dc.title.alternativeCompetitiveness of the enterprise and ways to increase it (on the example of LLC "Telecard-Device")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Воєводіна О.С. Реферат.pdf161,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.