Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалмикова, Т. Д.-
dc.date.accessioned2021-11-18T13:12:09Z-
dc.date.available2021-11-18T13:12:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКалмикова Т. Д. Управління продажами торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «Видавництво Старого Лева»): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка та організація торгівлі» / Т. Д. Калмикова ; наук. кер. О. П. Горлова; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 86 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kalmykova.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти управління продажами підприємства, його сутність, завдання, процеси, функції, методи, а також методи оцінки ефективності управління продажами у торгівлі та чинники, що впливають на продажі торговельного підприємства на книжковому ринку в Україні. Проаналізовано основні економічні показники господарської діяльності ТОВ “Видавництво Старого Лева”, фінансовий стан підприємства, показники продажів підприємства у динаміці за три роки. Сформульовано напрями покращення управління продажами ТОВ “Видавництво Старого Лева”; розроблено та обґрунтовано відповідні заходи з підвищення ефективності управління продажами підприємства.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of enterprise sales management, its essence, tasks, processes, functions, methods, as well as methods for assessing the effectiveness of sales management in trade and factors influencing the sales of a trading company in the book market in Ukraine. The main economic indicators of economic activity of LLC "Old Lion Publishing House", financial condition of the enterprise, indicators of sales of the enterprise in dynamics for three years are analyzed. The directions of improvement of sales management of LLC "Old Lion Publishing House" are formulated; appropriate measures to increase the efficiency of enterprise sales management are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectуправління продажамиen_US
dc.subjectторгівляen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectвидавництвоen_US
dc.subjectкнигарняen_US
dc.subjectпродажen_US
dc.subjectкнижковий ринокen_US
dc.subjectsales managementen_US
dc.subjecttradeen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectpublishing houseen_US
dc.subjectbookstoreen_US
dc.subjectsaleen_US
dc.subjectbook marketen_US
dc.titleУправління продажами торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «Видавництво Старого Лева»)en_US
dc.title.alternativeSales management of a trading company (on the example of LLC «Old Lion Publishing House»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калмикова Т.Д. Реферат.pdf134,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.