Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13813
Назва: Економічне обґрунтування проекту створення туристичного агентства
Інші назви: Economic justification of the project to create a travel agency
Автори: Карташев І.Ю.
Бібліографічний опис: Карташев І. Ю. Економічне обґрунтування проекту створення туристичного агентства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка та планування бізнесу» / І. Ю. Карташев наук. кер. Н. В. Доброва; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 77 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: бізнес-ідея
підприємницька діяльність
туризм
туристичне агентство
проєкт
прибутковість
ефективність
доцільність ризики
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власної справи у туристичні сфері: розглянуто бізнес-ідею започаткування власної справи; досліджується нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у сфері торгівля взуттям. Проаналізовано конкурентне середовище у туристичні сфері у м. Одеса та визначено внутрішні конкурентні переваги створюваного туристичного агентства. Запропоновано проєкт створення туристичного агентства. Сформовано стартовий капітал на реалізацію проєкту, розраховані поточні витрати та спрогнозовано прибуток від реалізації послуг. Здійснено економічне обґрунтування доцільності від реалізації проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації.
The paper considers the theoretical foundations of starting your own business in the field of tourism: the business idea of ​​starting your own business; the normative-legal regulation of business activity in Ukraine in the field of footwear trade is studied. The competitive environment in the tourist sphere in Odessa is analyzed and the internal competitive advantages of the created travel agency are determined. A project to create a travel agency has been proposed. The start-up capital for the project implementation has been formed, current costs have been calculated and the profit from the sale of services has been forecasted. The economic substantiation of expediency from realization of the project is carried out, the possible risks of realization of the project and ways of their minimization are characterized
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Kartashev.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карташев І.Ю. Реферат.pdf399,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.