Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарташев І.Ю.-
dc.date.accessioned2021-12-15T09:32:56Z-
dc.date.available2021-12-15T09:32:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКарташев І. Ю. Економічне обґрунтування проекту створення туристичного агентства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка та планування бізнесу» / І. Ю. Карташев наук. кер. Н. В. Доброва; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 77 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Kartashev.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власної справи у туристичні сфері: розглянуто бізнес-ідею започаткування власної справи; досліджується нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у сфері торгівля взуттям. Проаналізовано конкурентне середовище у туристичні сфері у м. Одеса та визначено внутрішні конкурентні переваги створюваного туристичного агентства. Запропоновано проєкт створення туристичного агентства. Сформовано стартовий капітал на реалізацію проєкту, розраховані поточні витрати та спрогнозовано прибуток від реалізації послуг. Здійснено економічне обґрунтування доцільності від реалізації проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical foundations of starting your own business in the field of tourism: the business idea of ​​starting your own business; the normative-legal regulation of business activity in Ukraine in the field of footwear trade is studied. The competitive environment in the tourist sphere in Odessa is analyzed and the internal competitive advantages of the created travel agency are determined. A project to create a travel agency has been proposed. The start-up capital for the project implementation has been formed, current costs have been calculated and the profit from the sale of services has been forecasted. The economic substantiation of expediency from realization of the project is carried out, the possible risks of realization of the project and ways of their minimization are characterized-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectбізнес-ідеяen_US
dc.subjectпідприємницька діяльністьen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристичне агентствоen_US
dc.subjectпроєктen_US
dc.subjectприбутковістьen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectдоцільність ризикиen_US
dc.titleЕкономічне обґрунтування проекту створення туристичного агентстваen_US
dc.title.alternativeEconomic justification of the project to create a travel agencyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карташев І.Ю. Реферат.pdf399,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.