Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСхулухіа, С.Р.-
dc.date.accessioned2021-12-16T15:01:14Z-
dc.date.available2021-12-16T15:01:14Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСхулухіа С. Р. Економічне обґрунтування проекту створення рекламного агентства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка та планування бізнесу» / С. Р. Схулухіа; наук. кер. Н. В. Доброва; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 70 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Skhulukhia.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі досліджується можливість започаткування рекламного бізнесу в мережі Інтернет, розглянуто умови здійснення підприємницької діяльності та особливості оподаткування. Проаналізовано рекламний ринок та, зокрема, Інтернет- сегмент. Пропонується проєкт створення спеціалізованого агентства Інтернет-реклами. Визначено необхідний обсяг інвестицій на реалізацію проекту, розраховано грошові потоки та показники ефективності. В роботі представлено економічне обґрунтування доцільності реалізації проєкту в обраному форматі, охарактеризовані можливі ризики та шляхи їхньої мінімізації.en_US
dc.description.abstractThe paper investigates the possibility of starting an advertising business on the Internet, considers the conditions of entrepreneurial activity and features of taxation. The advertising market and, in particular, the Internet segment are analyzed. The project of creation of the specialized agency of Internet advertising is offered. The required amount of investment for the project implementation is determined, cash flows and efficiency indicators are calculated. The paper presents the economic justification of the feasibility of the project in the selected format, describes the possible risks and ways to minimize them.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпроєктen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectІнтернетen_US
dc.subjectінвестиціїen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectризикen_US
dc.subjectprojecten_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectinvestmentsen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectrisken_US
dc.titleЕкономічне обґрунтування проекту створення рекламного агентстваen_US
dc.title.alternativeEconomic justification of the project of creating an advertising agencyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Схулухіа С.Р. Реферат.pdf203,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.