Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13839
Title: Економічне обґрунтування проекту створення підприємства з виробництва та продажу вина
Other Titles: Economic justification of the project of creation of the enterprise for the production and sale of wine
Authors: Христич, Н.П.
Citation: Христич Н. П. Економічне обґрунтування проекту створення підприємства з виробництва та продажу вина: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за освітньою програмою «Економіка та планування бізнесу» / Н. П. Христич; наук. кер. Н. В. Доброва; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 96 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: виноробство
виноградарство
продаж вина
ринок вина
натуральні вина
бізнес-ідея
проєкт
прибутковість
ефективність
доцільність
ризик
winemaking
viticulture
wine sales
wine market
natural wines
business idea
project
profitability
efficiency
expedience
risk
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власної справи у виноробній сфері: розглянуто бізнес-ідею започаткування власної справи; досліджуються нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у виноробній сфері. Проаналізовано конкурентне середовище у виноробній сфері в Одеській області та визначені внутрішні конкурентні переваги створюваного підприємства з виробництва та продажу вина. Розраховано витрати на створення ті функціонуванні підприємства з виробництва та продажу вина. Спрогнозовано прибуток від реалізації товарів та послуг. Проведено оцінку економічної ефективності проекту. Проаналізовані можливі ризики та запропоновані заходи щодо їх мінімізації.
The work deals with the theoretical principles of starting a business in the wine industry. Therefore, author considers the business-idea of starting business in in the wine industry; he also examines the regulatory and legal regulation of entrepreneurial activity in Ukraine in the wine industry. The competitive environment of preschool education in Odessa were analyzed as well as internal competitive advantages of the created enterprise for the production and sale of wine. The costs of establishing and operating of the enterprise for the production and sale of wine were calculated. Income from the sale of services forecasted. The economic efficiency of the project reviewed. The possible risks analyzed and measures to minimize them proposed.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Khrystych.pdf
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Христич Н.П. Реферат.pdf231,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.