Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13847
Назва: Удосконалення маркетингової політики підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)
Інші назви: Improving the marketing policy of the enterprise (on the example of LLC "Telecard-Device")
Автори: Бабіч, Д.В.
Бібліографічний опис: Бабіч Д. В. Удосконалення маркетингової політики підприємства (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Д. В. Бабіч; наук. кер. О. Є. Полянська; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 85 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингова політика
приладобудування
комплекс маркетингу
маркетингова діяльність
маркетинг
marketing polic
instrument making
marketing complex
marketing activity
marketing
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні засади формування маркетингової політики підприємства, а саме сутність та роль маркетингової політики промислового підприємства, розглянуто кoмлeкc маpкeтингу як ocнoву фopмування дiєвoї маpкeтингoвoї пoлiтики та охарактеризовано вплив маркетингової діяльності на підвищення ефективності підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність та фінансово-економічний стан ТOВ «Телекарт-Прилад», охарактеризовано основні показники підприємства, проаналізовано маркетингове середовище та ефективність маркетингової політики на підприємстві. Запропоновано напрямки підвищення ефективності маркетингової політики ТOВ «Телекарт-Прилад», а саме внесення змін до організаційної структури підприємства та участь у виставках.
The work deals with the theoretical aspects of the marketing policy of the enterprise, namely the essence and role of the marketing policy of an industrial enterprise, considers the complex of marketing as a basis for the formation of effective marketing policy and describes the impact of marketing activities to improve enterprise efficiency. Author analysis the marketing activity, financial and economic condition of TelecardDevice LLC, analyzed, the main indicators of the enterprise are characterized, the marketing environment and the efficiency of the marketing policy at the enterprise. The directions of of improvement of efficiency of marketing policy of LLC "TelecardDevice", namely modification of organizational structure of the enterprise and participation in exhibitions are offered.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Babich.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бабіч Д.В. Реферат.pdf484,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.