Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13848
Title: Удосконалення маркетингових комунікацій на прикладі ТОВ «Велес»
Other Titles: Improving marketing communications on the example of Veles LLC
Authors: Браїла, Г.В.
Citation: Браїла Г. В. Удосконалення маркетингових комунікацій на прикладі ТОВ «Велес» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Г. В. Браїла; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 95 с.
Issue Date: 2021
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингові комунікації
комплекс просування
маркетинг на ринку виноробства
marketing communications
promotion
marketing in the wine market
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової комунікаційної політики, надана послідовність дій при розробці програми маркетингових комунікацій, досліджується стан національного ринку виноробства. Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ТОВ «Велес», досліджено маркетингове середовище підприємства, його товарну, цінову та збутову політику, проведено аналіз стану маркетингових комунікацій ТОВ «Велес». Запропоновано наступні рекомендації щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Велес»: впровадження CRM-системи, покращення рекламної діяльності, зміни дизайну етикетки. Проведено економічну оцінку ефективності запропонованих заходів.
The work deals with the theoretical aspects of marketing communication policy, provides a sequence of actions in developing a program of marketing communications, examines the state of the national wine market. The financial and economic activity of Veles LLC is analyzed, the marketing environment of the enterprise, its product, price and sales policy are studied, the analysis of the state of marketing communications of Veles LLC is carried out. The following recommendations for improving the marketing communication policy of Veles LLC are offered: introduction of CRM-system, improvement of advertising activity, change of label design. An economic evaluation of the effectiveness of the proposed measures.
Description: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/Braila.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Браїла Г.В. Реферат.pdf491,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.