Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБраїла, Г.В.-
dc.date.accessioned2021-12-17T09:22:46Z-
dc.date.available2021-12-17T09:22:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБраїла Г. В. Удосконалення маркетингових комунікацій на прикладі ТОВ «Велес» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Г. В. Браїла; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 95 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Braila.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової комунікаційної політики, надана послідовність дій при розробці програми маркетингових комунікацій, досліджується стан національного ринку виноробства. Проаналізовано фінансово-економічну діяльність ТОВ «Велес», досліджено маркетингове середовище підприємства, його товарну, цінову та збутову політику, проведено аналіз стану маркетингових комунікацій ТОВ «Велес». Запропоновано наступні рекомендації щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Велес»: впровадження CRM-системи, покращення рекламної діяльності, зміни дизайну етикетки. Проведено економічну оцінку ефективності запропонованих заходів.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing communication policy, provides a sequence of actions in developing a program of marketing communications, examines the state of the national wine market. The financial and economic activity of Veles LLC is analyzed, the marketing environment of the enterprise, its product, price and sales policy are studied, the analysis of the state of marketing communications of Veles LLC is carried out. The following recommendations for improving the marketing communication policy of Veles LLC are offered: introduction of CRM-system, improvement of advertising activity, change of label design. An economic evaluation of the effectiveness of the proposed measures.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectкомплекс просуванняen_US
dc.subjectмаркетинг на ринку виноробстваen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectmarketing in the wine marketen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій на прикладі ТОВ «Велес»en_US
dc.title.alternativeImproving marketing communications on the example of Veles LLCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Браїла Г.В. Реферат.pdf491,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.