Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13849
Назва: Удосконалення маркетингової комунікативної політики на підприємстві ТОВ «Стар Шайн Шипінг»
Інші назви: Improving the marketing communication policy at Star Shine Shipping LLC
Автори: Вайсєро, Я.І.
Бібліографічний опис: Вайсєро Я. І. Удосконалення маркетингової комунікативної політики на підприємстві ТОВ «Стар Шайн Шипінг» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Я. І. Вайсєро; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 103 с.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингові комунікації
МПК
логістична компанія
транспортно-експедиторські послуги
маркетинг
marketing communications
IPC
Logistics Company
freight forwarding services
marketing
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингових комунікацій, поняття та сутність політики маркетингових комунікацій, проаналізовано маркетингові комунікації підприємств України, які здійснюють мультимодальні перевезення, охарактеризовано методологічні підходи до оцінки ефективності маркетингової комунікативної політики підприємства. Проаналізовано маркетингові комунікації на підприємстві ТОВ «Стар Шайн Шипінг», охарактеризовано основні показники підприємства, проаналізовано маркетингове середовище та ефективність маркетингової політики комунікацій на підприємстві. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікативної політики логістичної компанії, а саме внесення до організаційної структури відділу маркетингу замість аутсорсингу, участь у виставках та просування на платформі ТікТок.
The work deals with the theoretical aspects of the formation of marketing communications, the concept and essence of marketing communications policy, analyzes the marketing communications of Ukrainian enterprises engaged in multimodal transportation, describes the methodological approaches to assessing the effectiveness of marketing communication policy. Author analysis the marketing communications at the company Star Shine Shipping LLC, characterized the main indicators of the company, analyzed the marketing environment and the effectiveness of the marketing policy of communications at the company. The directions of improvement of the marketing communication policy of the logistics company are offered, namely introduction in organizational structure of department of marketing instead of outsourcing, participation in exhibitions and advancement on the TikTok platform.
Опис: Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/Weissero.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вайсєро Я.І. Реферат.pdf495,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.