Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13849
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВайсєро, Я.І.-
dc.date.accessioned2021-12-17T09:43:44Z-
dc.date.available2021-12-17T09:43:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВайсєро Я. І. Удосконалення маркетингової комунікативної політики на підприємстві ТОВ «Стар Шайн Шипінг» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Я. І. Вайсєро; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 103 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Weissero.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингових комунікацій, поняття та сутність політики маркетингових комунікацій, проаналізовано маркетингові комунікації підприємств України, які здійснюють мультимодальні перевезення, охарактеризовано методологічні підходи до оцінки ефективності маркетингової комунікативної політики підприємства. Проаналізовано маркетингові комунікації на підприємстві ТОВ «Стар Шайн Шипінг», охарактеризовано основні показники підприємства, проаналізовано маркетингове середовище та ефективність маркетингової політики комунікацій на підприємстві. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікативної політики логістичної компанії, а саме внесення до організаційної структури відділу маркетингу замість аутсорсингу, участь у виставках та просування на платформі ТікТок.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the formation of marketing communications, the concept and essence of marketing communications policy, analyzes the marketing communications of Ukrainian enterprises engaged in multimodal transportation, describes the methodological approaches to assessing the effectiveness of marketing communication policy. Author analysis the marketing communications at the company Star Shine Shipping LLC, characterized the main indicators of the company, analyzed the marketing environment and the effectiveness of the marketing policy of communications at the company. The directions of improvement of the marketing communication policy of the logistics company are offered, namely introduction in organizational structure of department of marketing instead of outsourcing, participation in exhibitions and advancement on the TikTok platform.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectМПКen_US
dc.subjectлогістична компаніяen_US
dc.subjectтранспортно-експедиторські послугиen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectIPCen_US
dc.subjectLogistics Companyen_US
dc.subjectfreight forwarding servicesen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікативної політики на підприємстві ТОВ «Стар Шайн Шипінг»en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing communication policy at Star Shine Shipping LLCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вайсєро Я.І. Реферат.pdf495,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.