Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13852
Назва: | Маркетингова збутова політика підприємства ТОВ «Інтертоп Україна» |
Інші назви: | Marketing sales policy of the company LLC "Intertop Ukraine" |
Автори: | Гушан, Ю.В. |
Бібліографічний опис: | Гушан Ю. В. Маркетингова збутова політика підприємства ТОВ «Інтертоп Україна» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Ю. В. Гушан; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 83 с. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | маркетинг маркетингова збутова політика ефективність бутової діяльності фірми marketing marketing sales policy the effectiveness of the company's activities |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової збутової діяльності підприємства, були розкритті поняття збуту, системи збуту, тактики та основи формування збутової політики на підприємстві, розглянуті критерії та показники ефективності збутової діяльності.
Проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Інтертоп Україна»: комплекс маркетингу підприємства, його маркетингове середовище та дана оцінка комплексу маркетингової збутової діяльності фірми.
Запропоновано шляхи для вдосконалення маркетингової збутової політики фірми. Окрім цього, окреслено основні розрахунки ефектовності запропонованої пропозиції. The work deals with the theoretical aspects of marketing activity of an enterprise. Special attention was paid to marketing sales policy. The research covers main pathways of marketing sales which enterprises may use. Apart of it approaches to evaluation of sales policy performance. Author is analyzing marketing activity of the company. The analysis includes: the complex of marketing of the company LLC" Intertop Ukraine, marketing sales environment of the enterprise, provides the performance evaluation of marketing sales complex. Ways to improve the marketing and marketing policy of the firm are suggested. In addition, the main calculations of the effectiveness of the proposed proposal are described. |
Опис: | Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/Hushan.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки* |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гушан Ю.В. Реферат.pdf | 176,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.