Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГушан, Ю.В.-
dc.date.accessioned2021-12-17T11:28:55Z-
dc.date.available2021-12-17T11:28:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГушан Ю. В. Маркетингова збутова політика підприємства ТОВ «Інтертоп Україна» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спец. 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг» / Ю. В. Гушан; наук. кер. І. Л. Литовченко; ОНЕУ. – Одеса, 2021. – 83 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/Hushan.pdf-
dc.descriptionДоступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової збутової діяльності підприємства, були розкритті поняття збуту, системи збуту, тактики та основи формування збутової політики на підприємстві, розглянуті критерії та показники ефективності збутової діяльності. Проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Інтертоп Україна»: комплекс маркетингу підприємства, його маркетингове середовище та дана оцінка комплексу маркетингової збутової діяльності фірми. Запропоновано шляхи для вдосконалення маркетингової збутової політики фірми. Окрім цього, окреслено основні розрахунки ефектовності запропонованої пропозиції.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing activity of an enterprise. Special attention was paid to marketing sales policy. The research covers main pathways of marketing sales which enterprises may use. Apart of it approaches to evaluation of sales policy performance. Author is analyzing marketing activity of the company. The analysis includes: the complex of marketing of the company LLC" Intertop Ukraine, marketing sales environment of the enterprise, provides the performance evaluation of marketing sales complex. Ways to improve the marketing and marketing policy of the firm are suggested. In addition, the main calculations of the effectiveness of the proposed proposal are described.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова збутова політикаen_US
dc.subjectефективність бутової діяльності фірмиen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing sales policyen_US
dc.subjectthe effectiveness of the company's activitiesen_US
dc.titleМаркетингова збутова політика підприємства ТОВ «Інтертоп Україна»en_US
dc.title.alternativeMarketing sales policy of the company LLC "Intertop Ukraine"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гушан Ю.В. Реферат.pdf176,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.